Monday 4 June 2012

When I think of you.. This might be happens

Assalamualaikum semua. Maybe korang dengar je lagu aku ni tak boleh bla kan? By the way, ini luahan hati aku, yang selama ini aku pendam. Awak, ye, awak, awak yang baca tu. Teruskan membaca sehingga awak jumpa titik nokhtah pengakhiran blog saya.


A True Girl Should Care For Her Boy Like Her Child
A True Boy Should Respect His Girl Like His Mom
Because....
No Boy Would Hurt His Mom And No Girl Would Love Someone More Than Her Child ♥ ... 

Awak, perasaan awak macamni ke? Tak mungkin bukan? Awak tak sayangkan saya sebab saya tak luahkan perasaan saya. Awak, saya harap kita akan bersama, walaupun bukan sebagai kekasih. Biarlah sebagai seorang isteri. Tinggi bukan harapan saya? namun, saya tak mahulah harapan saya ini terlalu tinggi. saya harapkan keajaiban.

 You deserves to be with somebody who make you happy. Somebody who doesn’t complicate your life. SOMEBODY WHO WON’T HURT YOU.

Awak tahu, inilah perkara yang saya pegang sampai saat ini kerana saya yakin terhadap cinta saya terhadap awak. Saya tak pasti awak suka atau tak pada saya, tapi, biarlah perasaan ini saya pendam sendiri, Awak, kelakar kan perkataan tu. Awak tahu, semua tu hanya berlaku di novel sahaja. Kenapa semua novel ceritanya mesti happy ending. Kenape? Kenape setiap novel, mesti ade bergaduh, tapi last2 kahwin jugak.? Memang semua pasangan kena bergaduh dengan orang yang dia suka ke baru boleh bahagia? Kenape hidup manusia tak sama dengan hidup di dalam novel? Kalaulah semua ini boleh dijawab,
 Some People Hurt By Words & Some By Action…But The Biggest Hurt I Believe Is That Someone Ignoring You When You Value Them Bigger Than Anything Else.
 Awak.
Tolong jangan buat tak peduli saya. Saya tak kisah pandang awak dari jauh. Saya tak kisah. Saya sayang awak.


 

 Sometimes the World Gives So Many Reason To Hate It, But Whenever it Happens I Just Stop 'n ThinkOf You 'n Say 
How Can I Hate This World When You Are A Part Of It 
 Awak, I don’t wish to be everything to everyone. But i do wish to be something to someone. Saya nak jadi hak milik awak. Saya nak awak sayang saya sorang saja. Boleh tak awak? Awak tahu, saya suka sangat ayat ni.
   Anyone can make you smile. Many people can make you cry. But it takes someone really special to make you smile with tears in your eyes. 

 Awak 
 Forgive Me for Liking you too much, 
Forgive Me for the loud racing of My Heart, 
Forgive Me for finding you amazing, 
Forgive Me for wanting to be with You more than anything, 
Forgive Me for not being able to let go, 
Forgive me for still loving you madlyyy, Will you forgive me? Awak nak tahu lagi? 
    
                    

 Awak, sayalah orang tu. Saya selalu memerhatikan awak. Saya rindu awak. Awak, kalau, kalaulah awak minta couple dengan saya, saya setuju, but, kalau awak dah mula tak layan saya, please be honest with me because don’t cheat in a relationship. Kalau awak tak rasa bahagia dengan saya, tolong tinggalkan saya.



   


 Awak, tengok gambar ni. Cute kan? Kalaulah kita macamni? But, saya rasa semua ni kisah dulu-dulu je. Awak, terima kasih sebab baca. Awak tahu, saya akan selalu tunggu awak. 




For girls, please remember this You know when you love someone when you are willing to take all the risks even if you may get hurt in the end. Betul tak? But, tak salah kita cuba untuk menyayangi seseorang And for boys Never call a girl ugly even if you’re just joking Sebab awak tahu, orang yang awak panggil muka hodoh itulah muka yang awak teringin nak tatap tiap-tiap hari. Awak, semoga awak memahami kisah hati saya. IloveYou Forever. <3
Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi

0 comments :

Post a Comment