Sunday 3 November 2013

25/10/2013

   Oh hey hey hey~! Hana's backkk~ back sekejap je punn! Tengah demam exam. Parah sangat dah ni demamnya. tak de ubat ke? hmm. abaikan. btw, maksud tersurat dan tersirat disebalik 25/10 itu ialah, tarikh saya dilahirkan ke muka bumi ini. Oh ibu! Trimas kerana sudi melahirkan saya..!

    Pada tarikh itu juga, asrama telah mengadakan majlis hari jadi bagi sesiapa pelajar asrama yg dilahirkan pada bulan Sep-Dec. Ohhhh~


    Kau nampak muka Pengetua aku tu? hahaha. omey an dia? mcm saya.. xD Perasan. Tapi seyes tau, pengetua aku ni, baik. Disiplin dia kuat. Part paling aku suka kalau dia duk bagi ucapan kat tapak perhimpunan. Memang aku tak tidur. Tambah-2 lagi PK HEM. syok gila wa cakap sama lu. bagi org lain maybe bosan kut, sebab ulang benda same jek. disiplin disiplin n disiplin. Tapi bagi aku. Ntah. mcm happy jek? Maybe sebab aku pelajar baik kut. Puih.


Comel kan kami kan kan? Perasan gila~ kay aku tahu. Masa nak habis dinner dah. Masa ni kitaorang sambut Birthday. Aku pakai sempoi je. yg lain dgn peplumnya, shawl-nya, make-up nye. aku ni, pakai baju kurung biasa dgn pashmina je. itupun habis lilit sampai tercekik-2 tengkuk ni haa.. Make-up pun x pakai. maklumlah. x minat. hahahaha. penipu besar gila. Kalau ikutkan aku x nak pakai make up pun, setakat tempek-2 bedak carrie junior kat muka pun aku dah rasa cun.

Tapi sebelum aku g Dinner tu, hajat di hati nak g jumpa adik aku ni haa kat dorm dia, DORM ORKID. Aku dorm Lily. tapi x sangka lak, masuk-2 je 'Kak Hana, tolong org letak celak ni.' pastu ade mintak tolong pakaikan tudung dia la, mnta aku pakaikan maskara. tak pasal-2 jadi mak andam tak berbayar, sambil aku pakaikan celak kat deme-2 tu, aku pun teringin nak pakai gak. ade jugak aku selit sikit kat mata aku. hahahaha.


 Heee.. Aku tau la aku la x brape nak comei kat situ. Dua org tu da la putih. untung lerr.. Lynn dan Yeen


With my sister Nawwarah . And my Warden at Hostel Cikgu Azhar. Warden ni la paling supporting. Sayang ah cikgu. hahahaha..

Budak-2 je ni. hahaha. Okay. Aku pendek. Tapi pendek tu comel tau. yang kata x comei tu, hangpa jeles. xD Syara , Faten , Eisya

Dengan Syikin Budak bekas Dorm aku. Skrang duk dorm Orkid. Tak penting kut. Oh masa ni tired gilaa.

Nahh~ Kali ni ditambah pula dgn Nylia . Ye la. Aku memang kawan dgn budak pun. Tak main kawan dgn org tua-tua ni. 


Tu Cikgu Khairosliza. Dia ajar HOKI. Dia pun warden asrama aku gak.

Peace! Ni Faten . Dia ni gila-2. sape-2 je dekat ngn dia, memey happy sokmo. bak kate org kelantan. tapi memang pun. aku pun kadang-2 memang sakit perut gak layan minah ni. 

Kau tahu tak sampai nangis-2 aku pegang belon ni. dah la aku takut belon. nasib baik menjadi gambo ni., dapat jugak aku merasa pegang belon. secara jujur. aku memang takut belon. kadang-2 budak dorm aku menyakat aku. bawak belon masuk dorm, pastu kejar aku. hampehh~

Ni gambar je kay. tak de kena-mengena yang hidup ataupun yang sudah mati. skandal pun bukan. balak pun bukan. Just acquaintance okay~

Kay~ Abaikan gambar ni.. hahaha.. aku tau la budak tu comei.~ macam Barbie bak kata orang ramai. 

sengal tau pic ni. nampak mcm innocent gitu. hahahah


Dah la. Cukup-2 la tu. Yang ni pun kome jangan nak fikir lain. Budak lagi ni. Aku tak ingat dia form bape. tak penting pun nak ingat. Tapi nama budak ni Baqir . hah. dia lagi muda dari aku.

Kesimpulan yang awak-awak semua dapat, saya ni memang suka berkawan dgn budak berbanding org dewasa atau sebaya saya. sebab apa? sebab saya sendiri pun tak tahu.

Itu je la kut. Nak story panjang-2 kan hangpa menguap depan laptop. Tu je la kut. Jumpa lepas Exam.. Assalamualaikum. ^_^~
Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi

0 comments :

Post a Comment