Saturday 7 July 2012

COMEBACK at SMKAB


Assalamualaikum para hadirin yang di hormati sekalian. Kita mulakan dengan bacaan bismillah okay? hahaha. ngekk!! weeee.. Inilah muke happy nak ke SMAB (SMK AHMAD BOESTAMAM) . senyum senyum. sawan. xD. Masa ni memang tak tahu nak describe cmner. maklumlah. sekolah lame kan. tak perlu lah nak kate ape. Mimpi aku jadi kenyataan. why? cauze before this, last year kalau aku tak silap, aku pernah mimpi masuk SMKAB balik tau. tapi bukan belajar kat situ. Just ada bengkel Bahasa Arab jew pown. -.-"


Semasa di dalam Bas, sueraya suruh saya tangkap gambar dye. acecece. padahal aku sendiri yang amik picx dye. =P . Tun plak kelam kabut betulkan tudung. nak tangkap picx weyyyhh!! xDD


Suraya dan Mai. well. Pictures ni dalam dewan SMKAB. ^_^ 




Sebelum mulakan kelas sesi kedua, aku pun nak snap gak! hahaha.. sakai. see, aq happy ja sambil senyum nampak gigi. kau cm tu ke?


Twins kelas kitaorang. Tun Najihah dan Suraya Huda. Masa ni ada beberapa peristiwa berlaku. Maklumlah, aku kan wat COMEBACK kat SMKAB. xDD. tak ku sangka2 mereka masih mengingati aq. oh trimas yeee!!


Fuhh!! memang aku cakaplah kan. dah 2 tahun aku x g smkab kan, banyak perubahan kut! dewan smkab dah ade aircond. untunglah!! aq pown untung gak! belajar bawah aircond. mwehehehe.. ingt sonang ko?




Nabilah wat muke blurrr.. kelakar biler aq ingt balek! diyana kate aq amik picx diaorang blurrr maser ni.. padahal aq x tunjuk cauze aq tau, konfirm dye suh aq delete picx ni.. hahaha. so aq pown kate, ye laaa. memang blurrr.. terus aq x bg dye pegang camera aq. kang kantoi aq amik dye cmni. sorry ek diyana..^^




5 orang anak dara pingitan. sape nak beli? hahaha.. guro2. mase ni dah nak balek dah!




Tun ni banyak amik picx. tak cayer ? tengoklah nanti kat post bawah tu. =PP




Sue, Mai, Tun ulat bulu.. xDD




kan aku kate. =PP




Shafini dan Najiha




Qiela dan Najiha





Malu2 konon. welk2. xDD. Ermiera, Diyana dan Nabilah





lagi sekali. Tun Najihah..




eh2 Tun. kenape kau ade kat situ? itu dax 3A1 je laaa.. semak je ko.. xDD




heeeee. ngn ustazah yang aq tak tau namenye. ustazah ni comel ngn friendly. senyum2 sampai nampak gigi. AKU ADE. KAU ADE? xDD




alelele.. minah ni. wat malu lak.. piraaahh.. -_-.. eh2. biarlah. aku nak malu ke, nak gedik ke. kau kesah ape? =D




Haiyaaaa. 3A1 dan 3A2 bergabung!




Untung la Ermiera. dapat tangkap picx ngn Tun. budak Hot.. welkk.. xDD




Tun tun! awok ni memang suke snap kan? xDD




ni lak Twins kedua kat kelas kami. Nabilah anak Hussin dan Ermiera anak Mokhtar. Farhana anak Nordin maner yee? xDD




Picx kelas Tingkatan 3A2. I won't forget this moment. 




sorry blurry picture.




Peaceeeee..




Bye SMKAB. and once again! thanks for SMKAB student yang tego aq tadi. yang siap ingt aq kelas maner and biler aq keluar SMKAB. hahaha.. tak boley bla. 

Peristiwa di SMKAB.

1. Mase mule2 masuk dewan, a few dax pompuan SMKAB perasan aku. but, aq chill je. x kelam kabut pown. =DD. aq wat muke sombong. hah! baru korang tau cmner sakitnye hati aku ngn korang kan! bestlah tengok aq bla dari SMKAB

2. Mase tengah rehat, aku balik dari kantin, pastu dak lelaki SMKAB berkumpul depan dewan, and aq tengah jalan ngn kawan aku. Hazwani. tiba-tiba diaorang kate, "Tu hah. yang duduk kat belakang tu. budak 1RKA 2 tahun lepas. and bla3." aq tak ingat. hahaha.

3. Mase tu aq kat kantin. tengah melantak. padahal baru lepas makan nasi lemak sebungkus. whateverlah kan ape yang aku makan, tak penting pun. mase tu, sorang minah smkab yang dulu errrr.. x payah ceritalah kan. duk jeling aku. eleh! ingat aku takut. aku pun jelinglah balik sampai dia hilang dari pandangan. ='DD. aku tengah bangga ni.. xDD

4. Masa sesi kelas kedua berlangsung, dax smkab tak abis-abis tengok aku. semua dax pompuan yang kenai aku, duk tengok aku. pergghh!! bangga jap! taulah dah 2 tahun tak jumpe kan. seronok tengok muke aq yang comel ni? =DD.. masalah betul orang yang perasan comel ni kan. lepastu siap panggil semua dax pompuan tengok muke aq. sikit2 pandang belakang tengok aq. sampai Tun pun kate "Wei. diaorang tengok ko je" aq pown. "Well. budak Hot kan. nak wat cmner? aku tak boleh nak halang pandangan diaorang dari tengok muke aq yang comel ni" xDD. perasan2. mesti korang menyampah kan? hahaha..

Dan peristiwa selepas balik dari SMKAB.

1. sebelum aku sampai rumah lah kan. ada sorang bangla ke Indo tanye, "baru sekolah ker dik?" aku pown wat bodo. Bangla kan. takkan nak balas. malu2. hahaha.. lol!

2. mase balek dari tuisyen sains kul 7 petang. aq naek motor ngn bapak aku. tiba-tiba, ade mamat indo ni berani ckp depan bapak aku, "ai adik. baru balik sekolah ke" . heii!! kau ni kan. nanti bapak aku sepak ko nak? lol!

hishh!! susahnye hidup cm ni kan. hahahaha. ok2. cukup2lah perasan cik Farhana oiii!! -.-" satgi orang menyampah ngn kau. susah kau! =DD. thanks for reading! Assalamualaikum




Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi

0 comments :

Post a Comment