Sunday 16 September 2012

Hari Interaksi ke atau Shooting?

 Assalamualaikum!! haaachhuummm~~ fuhh!! bersin den. hahaha. lama benor x update blog ni! dah berhabuk. berdebu! macam2 laaaa. bersihkan dulu.. xDD. k gurau! hurmm! seperti yang tertera tajuk diatas "Hari Interaksi ke Atau Shooting?" .. oh yeahh! baru2 ni, SMK SERI MANJUNG telah mengadakan hari interaksi. OMG! benci giler! padahal baru je wat interaksi. -.-" dah lah pastu ada Pra PMR lak. -.-" inilah yang dinamakan seorang pelajar. Belajar Belajar Belajar, k fine! kite belajar dulu. Btw, mase hari interaksi, saya pongg x tahulah nak namakan hari itu hari interaksi atau shooting time. mahu x nye, saye bawak camera. and as usual, budak kelas saya akan rembat kamera saye and alamatnye Penuhlah camera den dengan muke2 mereka itu. tapi x pe. x kisah! =PP .. Jum kite seloka kelas saya yang ceria ini!



Mase mula2 nak amik gambar diaorang ni. Ya Allah.. weeii HAKIM BAZIL! kau ni x reti duduk diam ke. asyik gerak je. -.-" habis buruk gambar diaorang ni. -.-" tapi x pe lah kan. bukan gambar saye ponggg!! xDD..


Ni lah pelajar 3A2. x semua ponngg!! yang lelakinya x ade. saya pongg x de sebab yang tukang amik gambarnyee.. SAYA lah tuu!! -.-" kerja saya pagi2 buta masa hari interaksi ialah mengambil gambar deme. kan say ni photographer. Puihh!! xDD




Haiyaaa!! di mana Ermiera ini. -_- . oh lupa. dye g Kay Elll!! oh Kay Ell.. ku berjumpanya di Kay Ell.. maksud saya KL la.. xDD pada awok x jumpa tandas ke? -_- 


huh! inilah yang dimaksudkan Shooting! akim ni bongok la. org nak amik gambar, dye sibuk nak lari! -.-" saje nak menyemak dalam camera orang gak tu. hishh! xDD


cun x backscene dye? tengoklah sapa amik. *Tengah kembang ni.. xDD Yang di tengah dan berjantina lelaki serta tinggi itu ialah hakim. di sebelah kanan ialah Tun Najihah dan di sebelah kiri ialah Suraya Huda. dan minah2 yang sibuk kat belakang tu ialah ............... (tutt tutt) nantilah kita kenalkan.


ok2. yang belakang itu ialah Shafinie RosleAqilah, dan Najiha. saya ni punye lahh baik cari Facebook deme. x add pongg.. xDD.. malas add.. =PP


aku x faham betul apa masalah hakim ni. -.-" dan aku sendiri pong x faham masalah aq nak faham masalah orang. faham x masalah ape aku cakap? x faham sebab masalah ni pongg aq tak faham.. xDD


ffuuhh!! mase ni saya pongg nak masuk kamera gak. hakim punyer kerja. x reti pakai camera langsung. -.-" gegar. 


hah! mase ni, si Hakim tu laaa amik gambar. -.-" x lawa poong!! tapi x pe la.


Najiha dan Pinie. Mase ni bukan saje gedik2 bawak payung. Masa ni memang sebab hujan. kay hujan. x tipu kayy!! memang hujan. xDD


Once again! Jieha And Pinie


kalau x silap sayee la.. x silap laaa kan.. Mai yang amik gambar. Blurr la Mai sygg. -.-" tapi x pe laaa.


hahaha! tak de kerja bawak payung masuk kelas. -.-"


Pak dinggg~~~ maner badan kau separuh lagi.. >.<


Oh yeee!! Original photo ade kat saya. law awak nokk!! bgtau la okay!! ^^


Yang suraya x de keje pegang penyapu tu pasai pa? xDD masa ni waktu mencuci kelas. ye la. Parents nak datang kan. -.-"


Kembar! tapi yang belakang tu bukan kembar ek.. xDD


Seriously! memang bayak giler gambar diambil ketika waktu ini! Malas nak masuk banyak2 je. -.-"


Hey U oollsss!! My all nak bgtau ni. My all nak wat photobook untuk kelas 3A2. what do you think? =DD .. Buat album gambar kenangan di 3A2. feewwiitt!! mesti happening giler. tapi, budget. bak sini duit.. xDD


Suraya Huda! k. dah. Kau comel. =DD


Shoot Time..


ok! Check Camera!


Saya and Sue !! xDD


Me with Tun!


Me, Tun dan Sue.


 Alhamdulillah. Siap pongg blog ini. huihh!! sebenanrnye aq poongg x ingt TARIKH hari interaksi. yang saya ingt! Hari Sabtu. Lovely day! for 3A2 student. I merancang nak wat photobook untuk kelas kite. gambar kite dari awal tahun samapi abs PMR. setuju? x? ok fine. saya pong malas nak wat! xDD


3A2 STUDENTS! Love our memories. ^^ May Allah Blessed us. and so sorry sebab baru skunk nak masuk gambar korang. aku sibuk. ye lah. Ulang alik dari Kelantan. Nenek aku sakit. Masuk ICU. =(( Please Pray for her. Hari ini, Hari Isnin 17/9/2012 nenek aku kene tebuk tengkuk dye nak bagi saluran oxygen. >.< .. harap selepas pembedahan ni, she will get better. Amin~ Allah Blessed her!


Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi

0 comments :

Post a Comment