Monday 22 October 2012

Dear Crush


Assalamualaikum semuaaa~ Farhana rasa teruja giler. Ye laa. skrang ni dah x bergelar PMR candidate dah~ wahahaha.. *lompat lompat. Btw, sambil type kat blog ni, Hana pun ngh layan lagu Jaane Dil Mein v1 dari cerita Mujhse Dosti Karoge. sapa tahu cerita tu. Angkat tangan sikit. =P. Hana memang layan giler Hindustan ngn Korea ni. aww aww.. Baru2 ni, ari Sabtu yang lalu, Kelas Hana ada buat Jamuan Kelas kat Marina Island. Seriously, tempat tu best dowwhh!! memng puas ati g situ. Lepastu, tak disangka, timbul Idea gila oleh pelajar lelaki kelas kitaorang. Nk tahu ape? Tunggulah untuk post seterusnye. Kalau nak cerite kat sini, memang lari dari tajuknya, "DEAR CRUSH" .. hehehe

Sapa sangka Hana pun boleh minat orang! Hadoyy.. sakit jiwa gila. Tekanan melarat. Mujur x de exam. Kalau x, mana tahu tetiba kena hantar kat TANJUNG RAMBUTAN .. hehehe. Mintak2lah x jadi camtu. Hana pun tak tahu kenapa boleh suka dia. Orangnye pun Hana tak kenal. Kami x pernah sembang dan tak pernah ade ikatan persahabatan langsung. Err.. tak pernah sembang tu tipu sikit. ade lah cakap2. tapi biasa2 je. x lebih daripada seorang stranger tengah tanya soalan. LOL! Dia tu boleh tahan handsome. Biasalah, kat mata kita, orang yang kita suke, huduh cmner pun, tetap nampak handsome n menarik. addooyy.. Parah2. Kalau Boleh Hana x nak couple2 ni. Buat tambah dosa. Biar kami kenal n kahwin. ewaahh gedik. Nak ke dia ngn aku? ='( . Tak pe laa.. tak usah sakit2 kepala pikir menatang tu. sekarang ni zaman sekolah. mase enjoy. Rugi gila kalau  kaple COUPLE. x bebas. semua kene kongkong. dan x de ISTILAH sunyi lah, x de orang syg laahh.. Eh! Allah sayang kite tau. sebb tu dye x bg kite ngn org x selayaknye dengan kite. Sabar je. setiap orang ade jodohnye. Allah x begitu kejam biarkan hambanya bersendirian kat dunia ni. =') Allah ni baik kan? ^__^

     Dear Allah. Kau peliharalah aku dari Fitnah Dunia dan Akhirat, Selamatkanlah aku dan kau temukanlah aku dengan orang yang mampu menjaga dan membimbing aku ke jalan mu. AMIN~

Tapi, ade satu yang Hana nak nangis jee.. Sapa sangka, Crush Hana tu memilih kut. Nak awek yang cun, Hot, kulit putih, pandai n sifat2 yang bapak sempurna gilaaa. ingat mana nak cari? Silap haribulan Allah bagi yang sebaliknya untuk awak. seolah2 awak memperlekehkan ciptaan Allah yang lain. don't be choosing. jangan pilih orang sebab paras rupa. Tapi pilihlah orang yang menitik beratkan agama. yang awak mampu bimbing. jangan cari di luar kemampuan awak. Kelak x bahagia Alam perkahwinan awak nanti. *Awat aku sembang sampai alam perkahwinan ni? =_=" Whateverlah kan. =P. Nobody perfect wahai Crush. Kalau awak suke seseorang tu, awak kena terima kelebihan dan kekurangan dia. saya harap awak mampu terima kekurangan saya. Saya x mampu jadi sebaik pilihan awak tu. Tapi, saya harap, perasaan saya terhadap awak akan MATI! saya x sanggup simpan perasaan ni lagi. saya nak bebas. saya x nak sakit hati. Saya tak nak hidup saya dibayangi bayang2 awak. Saya tak nak kelihatan lemah. Saya tak tahu saya sepatutnya gembira atau x biler awak x datang sekolah. dah lama saya x nampak awak. Tak pe la.. baik awak teruskan. Lagi mudah saya nak lupa muka awak.

    Saya x de tempat nak cerite . Blog ni lah jadi Diary Hana. Dear Bloggie, Hana baru tahu, kawan baik Hana block Hana kat FB. sampai ati dye. Lpas dye block hana, ade ke patut dye tipu Hana kata dye deactivated. Hana x suke dye tipu. Hana buat salah ape kat dye? ='( Dear kawan, aq x tahu aq sepatutnye panggil kau kawan atau x. tapi, kau buat aq cmni. selayaknya kau x patut jadi kawan aq. Aku menyesal jadi kawan kau. BETUL! Thanks sebab pernah jadi tempat aku nak menggila.

    Hurmm.. Mesti tertanya2, acenor saya boley tahu yang dye Block saye. Al-Kisahnye, saya bukak FB lama saya "HANNAH FARHANA" fb tu Hana dah tutup dah. Hana nampak kat tmpat check dye online. tapi biler Hana bukak Facebook terbaru Hana a.k.a Farhana Vivian Lee ni, Hana x nampak pun profile dye. Pastu ari ni Hana serang dye, 22/10/2012 .. Hana tanya "Weeii Nab. Kau block aq eh?" ade ke patut dye gelak2? Geramnye Hana. lepastu Hana punyer bengang, satu hari tu, Hana tak pandang muka dye. Habis jelingan Maut Hana bagi KAT DYE. kau nak sangatkan. buat aku BENCI je. -_-



Oklah semua. Hana dah penat. tak larat nak type dah! ILYSM! =D kite jumpe lain kali dengan cerite terbaru! =PP .. Assalamualaikum. ^^


Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi

0 comments :

Post a Comment