Monday 22 October 2012

Hanya Seketika

Assalamualaikum semua! HUH! Hana penat giler. >.< amik si Tyrah dari stesen bas. giler penat. Sape Tirah tu? OH MY ALLAH! awok semua x kenai? ni Nak kene hempuk kepala Sorang2 ni.. Tirah tu kawan Baik Hana. dye duk jauh,. Changkat Chermin nun haaa~ x tahu kat mana? Google Maps ade jawapannye. =DD

Kecewa sikit laaaa.. tak smpat jumpe lama2. dan yang paling kecewa, x sempat nak menggila depan kamera. :'(( .. terdapat banyak faktor hasil perjumpaan kami berakhir dengan kecewa. Antaranya :

1- Kenderaan Bermotor tiada
2- Ari ni 23/10/1997 iaitu Ari selasa dan HARI PERSEKOLAHAN.
3- Parents tiada
4- Ade ke patut time2 nak jumpe ni si Tyra g PLAN nak jumpe kawan2 dye kat tesco, Lepuk kepala tu karang. -_-
5- Masing2 busy.
6- Plan yang x teliti plus kelam-kabut.

Dan banyak lagi faktor. Dua tahun x jumpe dan ari ni. dapat berjumpe si dia. tapi x lama. x sampai 30 minit sebab dye dah janji ngn kawan dye yang akan amik dye nak lepak sekali. smpai sungguh hati kau Tirah. x pe laa.. nasib baik linda un x dapat 'hang' lepak sekali. law x, aq smack down kau kat Hospital tu. =DD .. cuba mengubat kekecewaan ini. *gelang guling2 depan laptop. LOL!



Mereka inilah sahabat saya yang TERBAIK! Thumbs up sikit. =PP Meh kite kenalkan! Ok. yang pakai tudung Merah itu.. Itu itu dia gadis bertudung merah. hatiku tergoda tergugah. tak cuma parasnya yang indah. dia baik dia soleha. SOLEHA KE? xDD ye ke? Meh kite kenal sape Tirah ni

Nama : Nur Athirah (Tak payah nama penuh sangatlah)
Umur : 15 tahun. (Muda lagi)
Tarikh lahir : 9/3/1997
Tempat Lahir : aku pun tak tahu. =PP
Status : Single.
Tinggi : 161 CM
Berat : Ntah. sebab dye kurus sangat. aku agak2 dalam 45 kg. LOL!
Tempat Tinggal : Aku sendiri x pernah pergi rumah dye. Tapi kat Changkat Chermin jer laaa yang aku tahu.
Jenis kulit : Putih Melepak
IQ : -_- aq pun tak tahu cara otak dye bekerja camne. LOL!
Ciri2 : Sombong, setia, Gedik, Senyap, Bajet, Beria. semua ada. HAHAHA! Tapi walau cmner pun kau Tirah! aku tetap sayang kau mcm aq sayang Linda. =DD and Pikah, n Tikah n Myra. Kalau aku x mention nama deme ni, menangis tiga hari tiga malam. LOL!
Nickname : Tirah, Tyrex,
Social Account : Dye kate dye ade 2F je, apekah itu? Facebook and Fon (Handphone) LOL! Click Here .

Cukup sudah pasal dye. Kite tgk Profile Linda pulak!

Nama : Nur Hazlinda binti Harun
Umur : 15 tahun (Muda je)
Tarikh Lahir : 13/2/1997
Tempat Lahir : aku tak tahu gak! HAHA! janji dye lahir kat bumi sudah. xD
Status : In Relationship
Tinggi : 149 CM. wahahaha! jauh beza gila tinggi ngn Tirah
Berat : Linda kate dye gemuk. dalam 50 kg? haha! kay aq tipu. maybe 40 kg je kut. Ntah. xDD
Tempat Tinggal : Batu 10. Kayan. Tak payah nak tahu alamat dye sangatlahh.. =DD
Jenis Kulit : Hitam Manis. =DD
IQ : same seperti Tirah. aku pun tak tahu otak dye berjalan cmner. =PP
Ciri2 : Kalau dgn kawan, dye bising. pendiam ngn orang yang dye x kenai. Bising dalam FB. baik hati. Sekepala ngn aku. =PP tu yang penting. hohoho! Tapi, cmner pun, akulah orang yang dye sayang. kan Linda kan? law ko x syg aq, x nak kawan ko. =PP
Nickname : Leen.
Social Account : Facebook , Tagged itu je la yang saya tahu. ^_^ kalau dye ade twitter tak tahu lah pulak.

About Me (Plak)

Nama : Naazatul Farhana (Tak payah ID name sangatlah)
Umur : 15 Tahun (Tak sangka still young lagi)
Tarikh Lahir : 25/10/1997
Tempat Lahir : Hospital Besar Labuan
Status : Single
Tinggi : 151 cm lagi tinggi dari Linda. Hahaha!
Berat : 37 KG
Tempat Tinggal : Manjung, Perak
Jenis Kulit : Hitam Manis. (Kau keturunan aku ker Linda?)
IQ : Lebih skit dari linda ngn Tirah. HAHAHA!
Ciri2 : Malas Hana nak describe pasal Hana sendri. Kang nampak cm bajet jea.
Nickname : Han, Budak Kecik, Pendek, Hannah (Banyaknye nickname aku)

Hurmm!! Tahu x? tak tahu? memanglah tak tahu saya x habis ckp lagi. Kami pernah bersekolah satu sekolah. SMKAB  a.k.a SMK AHMAD BOESTAMAM. seriously, jarang giler kami nak berkumpul. ye la.. masing2 kecik. mak tak bg keluar jauh2. tengoklah. Mule2 amik lesen motor. pastu amik lesen kereta plk. lepas amik lesen kereta, aq cadang nak bawak deme dua orang ni g Cameron Highland or Genting. argh! Kenapa kami masih baby lagi? >.<

Tak lama je lagi nak habis sekolah. Bulan 12 ni Hana bercadang nak ke Changkat Chermin. saja, nak g bakar rumah Tirah tu. =DD hihihi! seronok kan Alam dewasa. Tapi yang x seronoknye bile kene kerja. haddooyy.. ingat nak belajar kat University je laa.. hahaha!


Gambar berdua ngn Linda jee.. Tirah mane? ade kat sebelah tu hah! tengah betulkan tudung. dye malas nak masuk. aku baru nak snap berdua ngn Tirah. tapi x sempat. siaplah kau tirah. pasni kite jumpe. tinggal muke kau ngn aku je.. xDD Linda g main jauh2. hahaha! jangan marah ye Linda. aq kan jenis suke gurau. =P . welk!


Hehehe! Ni lah kawan aku Tirah. dia ni punyalah Cun. Tapi sayang. Orang x kenai dye sangat. =PP. dye ni layak jadi model. dah lah Tangan Panjang. kaki panjang. Maksud Hana dye ni tinggilah. Kulit Putih melepak. hahaha. =PP. kombang kau tirah aku puji. =PP



Aumm~ Hana tak tahu nak kate ape. Nak kate dye ni cengkung. x pun. Muka suci. xDD .. Kulit berkedut je tu. Kau kena pakai Olay Total Effect laa syg. Take Note kay? xDD


Alololo! Linda wat tomey tomey lakk! Tirah malu jeeaa.. hahaha! Masa ni dah NAK BALIK! ye laa. si Tirah tu ade Plan ngn kawan baru dye pulak. Sampai ati ko Tirah.. huhuhu! P/S : Yang hujung tu bukan saye, tapi kawan si Linda ni haaaa .. IRA!



Linda dan Ira, sibuk main henpon. HOT sangat. Mesej berlambak2 masuk! OH YE! Cakap pasal Henpon. Masa tu Linda tgh wat scan kat kaki dye, Accident baru2 ni n kaki dye patah. Tapi tu bukan point nak cerite. Dipendekkan, Hana saje bukak mesej dye, sebab si Tyrah antar mesej ni haaa~ ade ke patut Linda tulis "TIRAH CYUNK" yang Hana pulak dye tulis "MAK FARHANA" aku tahulah tu num mak aku. Tapi num aq yang 019 tu, kau x save pun. aku ingat kau tulis "Han Comel" ke ape ke. ade ke patut. huhuhu! sebak di dada ni tau! -__- Yang Tirah, dari awal kami jumpe sampai dye nak bla tu, tak habis2 betulkan tudung. awok dah lawa dah Tirahh OIII!!



Hurmm! Ni lah satu2 nya gambar kami bertiga. si Tirah ni TAK RAPAT SANGAT memang x rapat pun ngn Family aq cm Linda tu haaa!! kalau Linda, aku seret sana, seret sini ngn family aku huahuahua. macam pergi Ulu Kenas tu haaa~~ Tapi skrang x ley seret dye sebab kaki dye patah. hohoho! Nanti kite rapat2kan hubungan keluarga kite yeee. Bak orang kate "Yang Jauh kita rapat2kan, Yang rapat kite sepak sepakkan" hahaha! Kay gurau! Ape2 pun, nanti biler masing2 dah besar. Kalau salah seorang daripada kite ni boley bawak kereta, kena bawak yang lain bercuti mane2.. HAHA! ILYSMF. Nanti akhir tahun ni, kita planning baik punye nak Hang out. =DD .. Miss you dear FRIEND. ^_^ Only Allah know how i'm feel. =') Allah Bless Us and hope, one day we can be together. ^^ dan sebelum saya mengakhiri ucapan saya. WEII LINDA! ASAL KAU NAMPAK TINGGI PADAHAL KAU LAGI PENDEK DARI AKU! HAHAHA! OH! AKU BONGKOK KAN BADAN. =PP . tak pe, yang penting, Hana lagi tinggi dari LINDA! kay! bye2 semua. ASSALAMUALAIKUM. ^_______^
Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi

0 comments :

Post a Comment